bjalle Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Har også skjedd meg ett par ganger når jeg har flyttet på bilen med kald motor,mister komp og bare kinner,bare å holde på til den starter,i verste fall rense plugger.
Bmwm51 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Skrevet Mars 8, 2014 Har nå prøvd å kinne i 30 min.. men nope. Jeg finner ikke ewsn?:s
Bmwm51 Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Skrevet Mars 10, 2014 http://youtu.be/fjq4YfeDMhU Høres slikt ut?
Toremann80 Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Har du kompresjonsmålt hver sylinder? Tror de selger en billig måler på Biltema med samme gjenger som pluggene. Enkelt og greit å få utelukket det alternativet i hvertfall.
D.Toft Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 fremdeles mangel på komp her ja... bare å fortsette med å kinne.
krisasagen Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Har hatt 2 problemer med min E39 som har gjort at den ikke starter, det ene var "sur" motor.. for at jeg skulle få start på den igjen så hjalp ikke det å kinne som faen, jeg ble slept ca. 500 meter i 2 gir før den startet skjedd 2 ganger fordi jeg var i militæret å brukte bilen lite.. det andre problemet var kam sensor. Veiv sensor er også et lite problem på E39. Hørt at bensinpumpa og bensinpumpe releet er problem på E39 også, skru av "lokket" på enden av fuel railen og trykk på den lille pinnen som stikker ut. Spruter det så funker Pumpa. pass deg for trykket Lykke til med å få start hverfall
Bimmerfører Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Periodisk feil på kamsensor var feilmeldingen jeg fikk opp på min de gangene skjedde på gamle bilen (e39 520)Skjedde spesielt hvis bilen hadde stått noen uker eller hvis jeg bare startet bilen og flyttet den noen meter før den stod til dagen etter.Koblet på andre bilen med kabler og kinnet til jeg fikk krampe i fingra med gassen i bunn hele tiden før den startet (trodde jeg kom til å brenne opp starteren noen ganger), når den endelig startet så gikk den gjerne ikke på alle 6 de første minuttene.Etter å ha byttet veivsensor så ble den noe bedre men fortsatt så kunne det skje.Sjekket kompresjon, bensinfilter, bensinpumpe alt ok, men etter bytte av fuelrails så ble problemet borte TrondV reagerte på dette 1
Bmwm51 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 Hvordan få til EWS 2 bypass? Tror det er der feilen ligger?
glue Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 med startspærre innlagt skal ikke startmotor få strøm?
Sindreh Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Prøvd med startkabler? Slå klima på fullt, virker det ikke så er det lav spenning, vanligvis så tikker det bare. Kan også høres ut som starteren ikke fungerer riktig, sjekk jording. Demonter starteren og rengjør.
Sindreh Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Kan være korrisjon på positiv polen. Puss den ren
Bmwm51 Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Skrevet Mars 12, 2014 Stått med startkabler... for å ha jevnt med strøm. Diagnosen sier ews?
glue Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Prøvd med startkabler? Slå klima på fullt, virker det ikke så er det lav spenning, vanligvis så tikker det bare. Kan også høres ut som starteren ikke fungerer riktig, sjekk jording. Demonter starteren og rengjør er da vel ikke mangel på strøm når han kan stå å kinne i evigheter med god fart på motoren. har du prøvd å bytte plugger??? er det bensinlukt fra eksosen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå