Bmwm51 Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 Byttet plugger bensinlukten kommer ja.. Motoren går jo rundt.
bmw_roadkill Skrevet Mars 15, 2014 Skrevet Mars 15, 2014 har du finni feilen? fått no start? muligens " bore wash" ? da mister bilen all komp. høres ut som om alle ventiler står åpne. søk google. greia er at jeg hadde akkurat det samme problem en gang, høres ut som 0 komp i sylynder. akkurat som på filmen du posta. bore wash kommer at at den får for mye bensin så bensinen vasker bort olje filmen i sylynderen. derfor "bore wash" sylynder vask :9 som når du bare starter bilen og kjører den ut av garasjen og inn igjen. for så å la den står. når du komemr utigjen neste dagene så kan du få " bore wash" ødelag lambda\lmm og for lite olje på motorn.? som en annen nevner så ta ut tennplugger og la den dunste bort litt .vask plugger og sett de igjen. også gi flatt jern mens du skimer. leser at du allerede har gjort det flere ganger, men eneste som hjalp for meg. bytta både cam og veiv føler i førsten tok diagnose osv osv uten at noe hjalp. tenkte også at det var hjernen på bilen. men viste seg at det var en bagetll feil . my 2 cent
Bmwm51 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Hei hei... takk for alle tilbakemeldinger.. Prøvde nå i helgen som var, tok ut pluggene renset dem, renset coilene, begynte å kinne, holdt på i ca 20-25 min, bilen begynte å hoppe å sprette, nesten start... Og en liten puff lyd som kom når jeg sluttet å kinne, prøvde igjen nesten start, men så røk start motoren, nå skjer det ingenting når jeg vrir om nøkkelen ved startpunktet:(
bmw_roadkill Skrevet Mars 19, 2014 Skrevet Mars 19, 2014 synd hvis start motorn tok kvelden, for når den begynner og puffe ,så kommer komp og start rundt hjørnet.. sjekk sikring.. \ og +12v på batt .eller irr på minus pol fra blokka til kaross?
bmw_roadkill Skrevet Mars 20, 2014 Skrevet Mars 20, 2014 usikker. går fort og sjekke igjenom alle.. i hanskerommet. ibagasjen høyre side og under baksete http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=82
Bmwm51 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Skrevet Mars 23, 2014 Hei hei.. fikk endelig start. Tauet den til den startet. Men den tikker som f*** samt at den kveler seg og vil slå seg av.. så må holde gassen inne. Det ryker hvit røyk fra eksosen. Veldig å. Fylt på kjøleveske. Men fortsatt samme problemet. Den bbegynnr å koke. Det så ut som grått vann som lå rundt lufte skruen.
mrvelander Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 Hadde kjørt kompresjons test for lenge siden, kanskje du har gjort det uten at jeg har fått det med meg men... koster 200spenn på biltema eller lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå