Fischquig Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 SOLGT! Meget pen og velholdt E46 Coupe Shadowline selges da jeg ser meg nødt til å ha 4/5 dører... Bilen gikk i Tyskland det første året før den ble tatt inn til Norge i 01, mest sannsynligvis som demobil for BMW i Tyskland, og har etter det hatt 2 voksne eiere som hver har eid den i 7 år. Dette er med andre ord en nesten urørt originalbil! Det er en 2000-mod Cosmosschwarz Metallic 318CI med blant annet elektrisk glassluke, klima og sportsunderstell. Bilen har snart gått 207 000 km og ble EU-godkjent nå i januar og er derfor godkjent frem til den 29.02.2016. Nesten ikke rust på bilen, det eneste jeg har funnet er på kanalene og en boble på hver A-stolpe. Det følger med nesten nye vinterdekk på originale BMW-felger i tillegg til enten et sett 17" på Continental ContiSportContact i 225/45-17 (Sprett nytt sett i sommer) eller et sett 19" ORIGINALE Hartge Classic 1 med Goodyear-dekk i dim 235/35-19 og 265/30-19 (Ikke strøkne felger) Perfekt bil for den som liker en sportslig og elegant bil uten å bli slaktet av forsikringsselskapene! Det eneste som er gjort med bilen er at det ble montert Angel Eyes (CCFL) for 2 uker siden, ellers skal bilen være original. Prisen er 59 000,- ELLER kan ta innbytte i rustfri bil med flere dører i samme prisklasse eller billigere. Evt. strøken E30 Ta kontakt på tlf 901 02 745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Kunne du vært interessert i 5serie da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Dette var billig, noen feil med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Ingen kjente feil og mangler, med unntak av rust på kanalene.. Skal ordne brekket og ta det jeg vet om av småplukk som lås på seterygg og justere dørlås på førerdøra på verksted på tirsdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Tynset, nord i Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Forferdelig gale med rust ? Kan du prøve å ta gode bilder av rusten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Det lille jeg har funnet av rust på bilen Mangler jekkfeste vf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Kunne du tatt bilder av setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Her skjønner du! Ingen rifter eller hull. markusb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bkristiansen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Heisann, er e39 523ia av interesse? Helt fersk lakk, bra bil med mye utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Absolutt! Send meg gjerne mere info og bilder, enten på facebook eller på 90102745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå