JulianK Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Heihei, med mye frem og tilbake så kunne jeg tenkt meg en E46 Coupe eller Sedan Stæsj er overhode ikke interessant! Og må helst være 320 eller mer, og må ha vært gjort noe med, eller M-tech! Det er så mye info om denne bilen, så jeg gjør det heller veldig kort også spør om det er noe mer. 97 Mod - 215.000 KM EU godkjent 2,5 liter med 528 Innsug. Automat, med sportsgiring. og som dere kan se på bildene har denne komplett M5 Look (Eksos, Speil,Fangere,Lykter,grill,lister,osv) Det er i tilegg Msport Skinninteriør med DVD skjerm osv, fullspecca med utstyr! Xenon i kjærelys, H&R Senkesett, 3" Effektanlegg, Shadowline, LED i interiør lys. (Skriften i ruta og siden av frontfanger er bare et klistremerke) Bilen går veldig godt, og VELDIG godt behandlet. Medfølger 3 Sett med felger, Vinterfelger med dekk, 17" Msport felger med nye sommerdekk og noen 17" Bayern felger. "Noen av bildene kan være under bygging da man kan se M5 speil osv mangler" men alt er komplett nå. Carbonpanseret du ser på noen av bildene av avmontert, og Nylakka orginal panser er påmontert nå. Spør for info! :-& Kan også nåes på 40079499 / Juliankristiansen@hotmail.com eller da på face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå