p.o Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Tenkte å lage en liten tråd om min 320da e91 M-sport, sidan M3 tråden min er forsvunnet er det mulig eg kombinerer litt seinare. Har lenge hatt lyst å skifte vinterbilen, men dama sin Impreza har fungert, så det har derfor ikkje blitt prioritert. Men når eg blei påkjørt i sida av et vogntog, fekk eg unskyldninga eg har venta på.. Og valget var nokså lett, det skulle vere en BMW, litt usikker på 1 vs 3 serie, men trenger den ekstra plassen 3 serien har. Så begynte å leite etter en e91. Som bil nr.2 var eg ikkje kravstor, men ville ha: -Xenon -Automat -Sportseter -Sportratt -Under 120 000 km -Fullt servicehefte og ellers i god stand. Bilen eg til slutt enda på er en 08/06 model, som er greit utstyrt, kunne eg velge fra øverste hylle, ville eg nok valgt anerledes, men når en handler på budsjett kan en ikkje få alt som en vil.. Utifra budsjettet eg hadde er eg meget godt fornøgd, og synes sjølv eg har fått mykje bil for pengane. Bonus at dama også liker bilen godt. Nok prat. Bilder: Her nokre frå annonsa. Utstyrsliste: Type code VU31 Type 320D OL (EUR)E series E91 ()Series 3Type TOURSteering LLDoors 5Engine M47/T2Displacement 2.00Power 120Drive HECKTransmission AUTColour TITANSILBER METALLIC (354)Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)Prod.date 2006-08-21S1CAA Selection of COP-relevant vehiclesS200A Diesel particle filterS205A Automatic transmissionS226A Sports suspension settingsS249A Multifunction f steering wheelS2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193S320A Deleted, model letteringS321A Exterior parts in vehicle colour S322A Comfort accessP337A M Sports packageS386A Roof railingS402A Panorama glass roofS423A Floor mats veloursS428A Warning triangle and first aid kitS431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker packageS481A Sports seatS493A Storage compartment packageS494A Seat heating driver/passengerS4ADA Interior trim strips, brushed aluminiumS4AEA Armrest front, retractableS502A Headlight cleaning systemS507A Park Distance Control (PDC), rearS520A Fog lights S521A Rain sensorS522A Xenon LightS524A Adaptive HeadlightsS534A Automatic air conditioningS540A Cruise controlS663A Radio BMW ProfessionalS710A M leather steering wheelS715A M Aerodynamics packageS760A High gloss shadow lineS775A Headlining anthraciteP7R7A Innovation packageP7RSA Package ComfortL801A NATIONAL VERSION GERMANYS863A Dealer List EuropeS879A On-board literature, GermanS8SPA Control unit COP Som du kan sjå, har den en god del utstyr over minstekravet mitt, så M pakke, panorama og comfort access er bonus som eg er veldig glad for Planer for bilen: -Hengerfeste - montert -Takstativ - montert -LED AE - montert -Ny spylerdyse på høgre frontlykt, sidan denne ikkje alltid trekker seg ned etter bruk. - montert -Røske ut den ettermonterte nokia blutooth/telefon løysinga - gjort -Blackline baklykter? -Performance nyrer? -Maskinpolering -Interiørrens Skal legge ut litt nye bilder etter updates snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 LED montering + skifte av spylerdyse AE er ikkje så blå som dei framstår på desse bilda. Whispbar takstativ.. Synes sjølv desse er dei finaste på markedet, og heilt stille:) Skistativ skal oppå desse, men har ikkje vore aktuelt endå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå