Gå til innhold

E36 Stereo, ISO-Problem

Anbefalte innlegg

Har dessverre ikke nok kunnskap til å kunne fikse dette uten litt hjelp så da spør jeg.

Det er dessverre blitt klipt i ledningsnettet til bilen og orignal ISO-kobling er tatt av og erstattet med disse (se bilde 1), disse passer alle slags spillere, sett bort fra orignal BMW business spiller (som jeg vil ha inn istedet).

Må jeg da fjerne den brune og sorte(?) og erstatte med den originale ISO-pluggen som tilhører anlegget jeg vil ha i bilen?

Eller finnes det en overgang fra disse (brun og sort) til ISO 17-pin som går direkte inn i spilleren på bilde 2?

Slik ser det ut inni der nå pluss antenne kabelen selvsagt.

post-58142-0-62454500-1394195602_thumb.j

Dette er spilleren jeg skal ha inn i

post-58142-0-47805600-1394195607_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om de sender til Norge, men fant på Ebay faktisk. Regnet ikke med at dem hadde der, men da bestiller jeg nok derfra...

Synd leveringstiden fort blir et par uker... Trenger snarest! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som du er ute etter å holde dette originalt...

den svarte delen er nok til høyttalerne dine og den andre er for konstantstrøm (pluss og minus) styrestrøm og signal...

om du vil ha inn en original overgang så er det ikke noe store hokkuspokkus med disse multikontaktene... skaff deg en med ledninger på og koble deg inn på riktig fargekode som er i bilen på ledningene på dem som er på kontakten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...