Erik56 Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Hei, ønsker å bli kvitt kondens i tåkelys foran på min E61 2006-modell. 1) Noen generele tips om hvordan gjøre dette? 2) Har tenkt på å komme til lyktene og få tørket ut med hårføner e.l., og sjekket hvordan man best kommer til. 3) Fant en DIY på å løsne panel på innsiden av hjulbuene og under støtfanger (http://forums.5series.net/diy-do-yourself-14/my-diy-5-min-fog-light-install-5912/ ) - er dette måten å gjøre det på? Eller: 4) Noen anbefaler å løsne skruer til hovedlykten og løfte ut denne for å komme til tåkelyset. Litt skeptisk - redd for å ødelegge en eller annen justering ... Takk for innspill!
Haukefer Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Jeg brukte den metoden som er linket til der, gikk ganske greit det. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Reef89 Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Når du har lyktene ut så legg de i varmt zalo vann og vask det skikkelig innvendig på reflektor osv. Bruk gjerne en tannbørste til å vaske med inni. Sjekk lyktene for bitte små steinsprut som kan har gjort at de trenger inn fukt. Sjekk om alle luftslangene er til stedet, opplevd at noen av de kan dette av med tiden. Tørk lyktene helt 100% før du sitter i pærene. Se til at pærer er skudd skikkelig på plass, skal være litt vrient slik at pakningen gjør det helt tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå