Hanspolden Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 I går montere eg pac signalkabel adapter. Kuttet ledningene framme spilleren og tredde kabler fra høytalerkabkene bak spilleren og bak i bilen. Og tredde kabler fra bak spilleren og bak i bilen som jeg skulle bruke på adapteren, tok remote fra sigarett tenneren bak i bagarsje romme, fikk ikke adapteren til å virke samme hvordan jeg koblet, så jeg kuttet ut adapteren og tenkte jeg skulle vente til jeg får ny spiller, da jeg skulle starte bilen begynte airbag lampa å lyse.. så jeg tok spilleren ut i gjenn å loddet ledningene sammen igen slik som det var før jeg begynte å koble, men airbag lampa lyser fortsatt.... hjelp! Bmw e91 06 mod uten navin.
Alpejohn Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 Hvordan er du tenkt og finne ut hva lampa varsler for da? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Alpejohn Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 Varierer vel, men sjekk diagnosetråden i signaturen min, der er mange private folk som utfører diagnose. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå