batmaw Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 (endret) Hei! Hvordan vil girkassa reagere på en steg 1 chip fra BSR? Øker effekten til ca 190-195 hk og får et dreiemoment på ca 420nm. Er veldig usikker på om jeg tør å gjøre dette, da jeg ikke vet hvor mye Steptronic kassa tåler. Noen som har noen erfaringer? Endret Mars 18, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
CrZyWiz Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 Velg heller TRF eller ESS sine tuningsalternativer. Da får du programvaren tilpasset automat.
batmaw Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 Velg heller TRF eller ESS sine tuningsalternativer. Da får du programvaren tilpasset automat. Var inne å så på ESS sine tuningalternativer. Det står ingenting om automatkasse osv der. Er det noe jeg må hendvende meg til de om for å få?
CrZyWiz Skrevet Mars 13, 2014 Skrevet Mars 13, 2014 Var inne å så på ESS sine tuningalternativer. Det står ingenting om automatkasse osv der. Er det noe jeg må hendvende meg til de om for å få? Det spesifiseres når du henvender deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå