Skulebollen Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Noen som har tips til Billig(!) cd spiller? Har desverre en uoriginal spiller i ene e39en.. Og vil veldig gjerne ha en med oransj lys i det minste, så det matcher litt mer.. Så hvor får jeg kjøpt den billigst spilleren med det:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Kanskje en brukt orginalspiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Er vel så mange forskjellige typer, vanskelig og få med alt som trengs og hva som faktisk passer med kontakter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Så lenge ingen har klippet og "limt" i ledningsnettet burde det ikke være noe problem! Ikke akkurat så mange deler som trengs! Tror ikke det skal være så vanskelig å finne en brukt buisness spiller til en e39 heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Om du først skal bytte spiller og vil ha orginal.. se om du finner en på ebay til samme pris som en vanlig spilker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mundalen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Eg har bytta ut min orginalspiller om du er interresert? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Pris da? Må vere cd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14955&katid=2&id= Den har jeg nettopp kjøpt, fikk "amber" farge, passet perfekt overens Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mundalen Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Pris da? Må vere cd. 1000 kr + frakt sjøl? Ja det er cd, men den aluminiums tingesten som den står i gikk dukken under montering av ny andrive men siden du sikkert har en vanlig ettermontert din 1 spiller så har du sikkert den "slida" inni den Vil du ha den når du meg på 99401130. pris kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Om du søker litt rundt så skaff deg en av de nyere orginal spillerene fra etter 2003... de er det lettere å koble til aux og sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå