Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om hvilken størrelse på felg og dekk det begynner og gå utover på kjørekomfort? Original størrelse er 195/65 R15 inpress foran er 41 bak er 42

Skrevet

Jo større felger, jo verre blir det, men når det er sagt så syntes jeg ikke min e46 var noe problem på 19". Er du likevel litt redd for dette, men vil ha et tøft utseende bør du kanskje vurdere 18".

Skrevet

Hadde 19" + supersport senkesett på min forrige e46! Helt fryktelig å kjøre med på alt annet enn ny asfalt! :P

18" fungerer mye bedre! ;)

Skrevet

Da kommer jeg nok mest sannsynlig vis til og gå for 18'' :) vil ha ett bra utseende, men kjørekomfort er også veldig viktig :D men blir det noe forskjell på om du har senkesett også ?

Skrevet
  På 10.3.2014 den 10.38, WickedWheels skrev:

Da kommer jeg nok mest sannsynlig vis til og gå for 18'' :) vil ha ett bra utseende, men kjørekomfort er også veldig viktig :D men blir det noe forskjell på om du har senkesett også ?

Det kommer veldig ann på hvilket sett du bruker! Men litt stivere og hardere blir det vel uansett!

Skrevet

ja. vurderer faktisk bare og drite i senkesett egentlig med tanke på vinteren og hvor mange stygge veier det er her i norge. er kjipt og bruke flere tusen på senkesett + fangere og skjørt så kjører man på en dump eller en grop så ligger alt igjen på vegen. bilen er jo ganske lav originalt, og hvis man får på større tommer på dekk så blir ikke det og bli noe stor forskjell tror jeg :P

Skrevet

Kan jo kjøpe m-tech til bilen hvis den allerede ikke har det da?

Er ikke det litt lavere enn org? Vet at ac schnitzer sitt sportsunderstell er stivere og lavere enn orginalt iværtfall :)

Skrevet

Min er senka 55/35 (H&R) nå, og har aldri tatt nedi med denne senken :) Kom for noen timer siden igjen fra Trondheim, og selv med store søkk i vegen, bil fullasta med div Ikea-artikler, samt periodevis med dårlig asfalt, berørte jeg ikke bakken en eneste gang.. Bilen var også lavere før, fartshumer har jeg aldri slitt med :P

Har lest en del, og det virker som mange sverger til Eibach sine fjærer dersom de vil ha ett bedre utseende, men fortsatt beholde det meste av komfort. Dette er hakket høyere enn det som står på min, men husker ikke helt millimeterne på det.. 

Vil også si at bilen min har god komfort på vinterhjula, selv om den også er fast.. Nå kjører jeg på 15" selv, som demper mye..

Har 19" på sommerfelgene, og skal vell ikke nekte for at jeg gjerne skulle hatt mer gummi for komforten sin del, meeeen  :cool:

Kjørte på 18" forrige sesong, er naturligvis litt mer behagelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...