sjurk Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Har byttet seter i en 520i og trenger å resette en feilkode ettersom airbaglampa lyser. Er det noen bestemte pins på 20 pin diagnoseporten jeg kan koble sammen for å resette den eller må jeg ha et diagnoseverktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjurk Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ så da må jeg ha diagnoseverktøy for å resete feilkoden? :/ Har lest mesteparten av tråden og finner ikke noe om det jeg nevnte om å koble sammen to pins... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Prøvd å søkt på google? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjurk Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Prøvd å søkt på google? ja, og fant ikke noe... regnet med at dere som har litt erfaring med det kanskje hadde noen konstruktive svar, kanskje en løsning, men ender vel opp med å kjøpe et diagnoseverktøy hvis ikke en gang noen her vet noe om det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Det du trenger for å fjerne airbag-feilmeldinga koster ikke mange kronene. Sikkert noen som kan hjelpe deg også om du sier hvor i landet du holder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjurk Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Det du trenger for å fjerne airbag-feilmeldinga koster ikke mange kronene. Sikkert noen som kan hjelpe deg også om du sier hvor i landet du holder til bor i grenland, telemark vil det koste skjorta å få gjort det på et verksted? Hvis noen har utstyret til å nullstille den for en liten penge, så er jeg helt åpen for det:) bedre enn å kjøpe en selv ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå