Gå til innhold

Reparasjonsmanual BMW X3 2.0i 2005

Vemund Hakvåg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen til bimmers.no :)

Du kan sjekke her, fant den ved et raskt google søk, så har ikke fått sett nærmere på den om den er brukbar.

Ellers så er det noe som heter Bmw TIS (technical information system), dette kan lastes ned, eller kjøps for et par hundre kroner på ebay.

Du søker bare på google etter bmw tis. Dette er et program med beskrivelse på hvordan man utfører forskjellige reparasjoner.
Ligner nok ganske mye på den linken jeg linket til. :)

Om det er av interesse så får man ofte pakker på ebay, med alle slike programmer, deriblandt WDS som er et program med koblingsskjema for hele bilen.
Kan være greit og ha av og til. :)

Hilsen
Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen til bimmers.no :)

Du kan sjekke her, fant den ved et raskt google søk, så har ikke fått sett nærmere på den om den er brukbar.

Ellers så er det noe som heter Bmw TIS (technical information system), dette kan lastes ned, eller kjøps for et par hundre kroner på ebay.

Du søker bare på google etter bmw tis. Dette er et program med beskrivelse på hvordan man utfører forskjellige reparasjoner.

Ligner nok ganske mye på den linken jeg linket til. :)

Om det er av interesse så får man ofte pakker på ebay, med alle slike programmer, deriblandt WDS som er et program med koblingsskjema for hele bilen.

Kan være greit og ha av og til. :)

Hilsen

Fredrik

Hei Fredrik

Takk for grundig og velfundert svar (-:. Jeg er nå endelig på sporet og er nå i budrunde på ebay på en brukermanual jeg tror er brukbar.

Jeg ble hjulpet av you tube enn så lenge.

Hilsen Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...