Vemund Hakvåg Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Hei Er det noen som vet om det finnes noen reparasjonsmanual for BMW X3 2.0i 2005? (-: Vemund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Hei, og velkommen til bimmers.no Du kan sjekke her, fant den ved et raskt google søk, så har ikke fått sett nærmere på den om den er brukbar. Ellers så er det noe som heter Bmw TIS (technical information system), dette kan lastes ned, eller kjøps for et par hundre kroner på ebay. Du søker bare på google etter bmw tis. Dette er et program med beskrivelse på hvordan man utfører forskjellige reparasjoner.Ligner nok ganske mye på den linken jeg linket til. Om det er av interesse så får man ofte pakker på ebay, med alle slike programmer, deriblandt WDS som er et program med koblingsskjema for hele bilen.Kan være greit og ha av og til. HilsenFredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vemund Hakvåg Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Hei, og velkommen til bimmers.no Du kan sjekke her, fant den ved et raskt google søk, så har ikke fått sett nærmere på den om den er brukbar. Ellers så er det noe som heter Bmw TIS (technical information system), dette kan lastes ned, eller kjøps for et par hundre kroner på ebay. Du søker bare på google etter bmw tis. Dette er et program med beskrivelse på hvordan man utfører forskjellige reparasjoner. Ligner nok ganske mye på den linken jeg linket til. Om det er av interesse så får man ofte pakker på ebay, med alle slike programmer, deriblandt WDS som er et program med koblingsskjema for hele bilen. Kan være greit og ha av og til. Hilsen Fredrik Hei Fredrik Takk for grundig og velfundert svar (-:. Jeg er nå endelig på sporet og er nå i budrunde på ebay på en brukermanual jeg tror er brukbar. Jeg ble hjulpet av you tube enn så lenge. Hilsen Vemund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå