Tare Jansen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Finnes det en tråd for hvem som gjør jobben her inne? Jeg tenger å få byttet, evt reparert girkassa på min e36 m3, men hvem gjør jobben? Jeg vet ikke hva som kan passe av andre kasser, å får ikke tak i deler til denne kassa. Jeg betaler med kort eller kontant etter ønske er ikke nødvendig meg kvitering, gi meg beskjed her eller pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hei! Ville bare si at dette ikke er særlig vanskelig å gjøre selv. Man må selvsagt ha litt verktøy da og egnet plass. Brukte en god kveld første gang jeg gjorde dette Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Bytte til lik kasse, bytte av svinghjul clutch osv går fint. Men har ikke noe sted å skru, pluss at det ser ut til at jeg må belage med på å sette inn annen type kasse. Å når det må tilpasses osv aner ikke jeg hva som passer eller hva som må til :s Bor i Moss, Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Hva betaler du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Det jeg må Kommer an på løsning selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå