Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte min lippe på ebay :)er jo litt forskjellige typer men kommer bedre bilder av bilen snart og då kan du se :)

Diffuseren bak er skrudd fra innsiden og klipset i hjørne, men eg lakkerte den på bilen :) fant ut at det ble mye enklere :)

Kan du linke til lippen du har kjøpt?

Skrevet

Ja, skal være enig i at det er finere, for di carbon greierne er jo ikke pene i det hele tatt :) sverger til original blå og hvit ;)

Ja, ville prøve noe nytt så :) i håp om det kommer litt penere vær snart så skal eg ta endel bilder av bilen :)

Kan du linke til lippen du har kjøpt?

http://www.ebay.com/itm/05-08-BMW-E60-550-545-H-STYLE-URETHANE-FRONT-BUMPER-LIP-SPOILER-/190848243194?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item2c6f7115fa&vxp=mtr her er den eg kjøpte, men ikke til den prisen, det må være feil.. Men ligger mangen tilsvarende på ebay.., betalte 1200kr med frakt ca ;)
Skrevet

Ja, ble ganske fornøyd med den no, ja den sku vert en cm lavere foran men det får bare være, tar ikke den prosessen enda engang.. Skal se om eg ikke legger utvet bilde eller to av m3en :)

Skrevet

Kule felger ! har ikke tenkt på de til E61 og de satt jo veldig bra :) ekke kjedelig bilpark på deg akkurat ;) 530d og m3 "'Llikære!" :D

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...