Rayen Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Ja synes det så fint ut eg, like pent som iforhold til alle som monterer carbon svart/hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ja, skal være enig i at det er finere, for di carbon greierne er jo ikke pene i det hele tatt sverger til original blå og hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Kjøpte min lippe på ebay :)er jo litt forskjellige typer men kommer bedre bilder av bilen snart og då kan du se Diffuseren bak er skrudd fra innsiden og klipset i hjørne, men eg lakkerte den på bilen fant ut at det ble mye enklere Kan du linke til lippen du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Ja, skal være enig i at det er finere, for di carbon greierne er jo ikke pene i det hele tatt sverger til original blå og hvit Ja, ville prøve noe nytt så i håp om det kommer litt penere vær snart så skal eg ta endel bilder av bilen Kan du linke til lippen du har kjøpt? http://www.ebay.com/itm/05-08-BMW-E60-550-545-H-STYLE-URETHANE-FRONT-BUMPER-LIP-SPOILER-/190848243194?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item2c6f7115fa&vxp=mtr her er den eg kjøpte, men ikke til den prisen, det må være feil.. Men ligger mangen tilsvarende på ebay.., betalte 1200kr med frakt ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Då etter masse drit vær kom det endelig litt fint vær, rein bil og Helt nye sommerhjul montert. Sier meg fornøyd med resultatet Kom gjerne med ris eller ros norbakken og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Det ble rått! Ble den skrekkelig stiv på fjæringen nå eller er det brukbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Næh, var faktisk imponert over komforten enda med 20.. Første gang eg har bil med 20 så dette e veldig brukbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Dette ble bra! Felgene sitter som et skudd på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Nydelig! Litt lavere foran så hadde det vært helt perfekt! Men få ut noen bilder av M3'n å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Ja, ble ganske fornøyd med den no, ja den sku vert en cm lavere foran men det får bare være, tar ikke den prosessen enda engang.. Skal se om eg ikke legger utvet bilde eller to av m3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Kule felger ! har ikke tenkt på de til E61 og de satt jo veldig bra ekke kjedelig bilpark på deg akkurat 530d og m3 "'Llikære!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 kan du si meg dim og innpress på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Solgt bilen til møre og romsdal no, men disse var 9x20 et 20 og 10x20 et 25 mener eg di var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå