Chris2pher Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hei, skal kjøpe meg en m5 diff til e34, så har jeg "kjøpt" (ikke betalt altså) en som visstnok skal være m5 diff, men jeg er usikker på om det faktisk er det, den hvite S'en er flasset av men skiltet som det står S 3,91 924 på er der. Noen som vet hvordan jeg kan være sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 står ikke s for diffbrems ?, å så vidt jeg veit er vel e34 m5 med 5 trinns 3,91 standard utveksling, bare og kjenne om det sitter en brems i diffen det, å hvis det da er en 3,91 utveklsling så er vell odsen stor for at det er en m5 diff vil jeg nå mene, uten at jeg vil garantere noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Hmm, ja men det er kipt å legge uten del penger uten å være sikker men får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Er lett å flytte det skiltet med betegnelsen over på en annen diff. Er det ingen andre måter å se om det er en m5 diff? Noe som er støpt inn etc? Chris2pher reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 av med lokket, står stemplet på det store drevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Oki, har aldri hatt m5 diff åpen for, så hva skal jeg se etter? Edit: S 3,91 924? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 så lenge utvekslinga er riktig å det er en sperrediff så er det nok en m5 diff , du kjenner jo om det er en sperre diff, å hvis det er det, og hvis det kjennes sånn ut (siden da utgående til drivaksler går samme vei) så kan du skru av difflokket og telle antall pinjong tenner og antall kronhjul tenner og så da dele antall med hverandre, da får du utvekslinga, da har du fått dobbeltsjekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå