Gå til innhold

Verksted som er gode på tilpasning av fanger

Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til å tilpasse originalfanger og montert en diffuser fra Hartge, som skal kunne limes/monteres rett på den originale..

Saken er at utskjæringene til pottene er litt for små, og er litt for pirkete til å prøve meg frem selv.

Noen her som er gode på det, eller vet om noen verksteder som er gode på sånt i nærheten av Oslo/Østfold?

Et par bilder:85vo.jpgu223.jpg51920600G.jpg

Jeg har fått delen levert ferdiglakkert i gunmetal grå, så det vil synes under diffuser at det er sølv bak diffuseren, noe som ikke blir noe spesielt pent og "rent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du montere den uten å kutte?

I så fall er det jo en smal sak å bruke malerteip til å feste den slik den skal være, for så å merke på originalfangeren hvor utskjæringene til diffuseren går. Fjerne diffuseren igjen og så kappe litt utenfor strekene slik at man ikke ser fangeren bakom. 

Burde gå greit for hvem som helst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke satt den skikkelig på _før_ jeg har kuttet noe dessverre.

Eneste grunnen til at jeg ikke har prøvd selv, er fordi jeg frykter at den kanskje da ikke har god nok passform / får ikke festet den skikkelig, og blir kjørende med ganske stygg bakfanger om det "skjærer" seg.

Og siden jeg kun har fått med noe Tec-7 lignende saker i svart så føler jeg ikke at det er fullverdig løsning permanent, mtp at det blir jo endel trykk / vind som skal forbi denne diffuseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...