Omnislash Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Hei Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til å tilpasse originalfanger og montert en diffuser fra Hartge, som skal kunne limes/monteres rett på den originale.. Saken er at utskjæringene til pottene er litt for små, og er litt for pirkete til å prøve meg frem selv. Noen her som er gode på det, eller vet om noen verksteder som er gode på sånt i nærheten av Oslo/Østfold? Et par bilder: Jeg har fått delen levert ferdiglakkert i gunmetal grå, så det vil synes under diffuser at det er sølv bak diffuseren, noe som ikke blir noe spesielt pent og "rent". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Prøvde å ta noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Kan du montere den uten å kutte? I så fall er det jo en smal sak å bruke malerteip til å feste den slik den skal være, for så å merke på originalfangeren hvor utskjæringene til diffuseren går. Fjerne diffuseren igjen og så kappe litt utenfor strekene slik at man ikke ser fangeren bakom. Burde gå greit for hvem som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Jeg får ikke satt den skikkelig på _før_ jeg har kuttet noe dessverre. Eneste grunnen til at jeg ikke har prøvd selv, er fordi jeg frykter at den kanskje da ikke har god nok passform / får ikke festet den skikkelig, og blir kjørende med ganske stygg bakfanger om det "skjærer" seg. Og siden jeg kun har fått med noe Tec-7 lignende saker i svart så føler jeg ikke at det er fullverdig løsning permanent, mtp at det blir jo endel trykk / vind som skal forbi denne diffuseren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå