Parts24 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Da er bilen på plass - noen ting må ordnes før salg: forstillingskontroll / spissing, ny headunit da den originale spilleren fusker og muligens noen nye lykter bak. Eventuelt slenge på facelift, men tror ikke vi gjør det da vi har hatt stor interesse på bilen. Lakkjobben er forøvrig meget bra på denne bilen. Bulker og rust ble tatt skikkelig på forhånd. Spørsmål i tråden eller på PM/mail. Vi kan forøvrig levere slike biler på bestilling - velg farge utstyr osv osv til meget fornuftige priser:) Da har vi snart en E39 fiks ferdig som M5. Kjekk bil med 130 000 km. på telleren. Kjøpte en frontskada M5 i frankrike og brukte den som donorbil. Tenkte bare å lufte interessen her for et raskt salg. Vi får inn bilen om ca en ukes tid. Info: - Hellakkert i Antrazit grå (samme som min gamle M5 BP48889) - Sort/Grått interiør - 19" Sommerhjul fra GS - 132 000 km. - To eiere i frankrike - Norsk bil med kun en eier siden ny - EU Godkjent til 2016 - Alt av rust tatt - Ikke godkjent ombygd, men leveres med papirer på at motor og drivlinje er momset. Prisant 175.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Hvorfor prøver du ikke og godkjenne bilene? Mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Nja... Ble jo godkjent den jeg hadde sist da. Men får se litt an. Om noen ikke vil ha denne så blir det vel å godkjenne. Men har allerede et par som et intr. Regner med jeg får solgt når bildene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Tenker bare om det ikke er mye jobb så blir jo bilen verdt mye mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Ja vi får se Skal få ut bilder når jeg får de, den er til lakkering nå. Alt av rust er også tatt så tror det skal være et bra bygg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Bare å komme med bud også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 solgt/bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Ikke solgt, men har tre som er interessert nå. Jeg får bilen til Ålesund i morgen så da skal jeg få tatt bilder og lagt ut her i tråden Kommer også mer info om utstyr osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Oppdatert med noen nye bilder og litt info:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Lyst og bytte i en orginal bmw m3 94 mod ? Kan sende meir info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Tja, vurderer bytteforslag fortløpende Bare å sende bilder på PM eller epost stig@parts24.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå