Tare Jansen Skrevet Mars 16, 2014 Skrevet Mars 16, 2014 Nå har det dukket opp en ny lyd, en vinende lyd som føger turtall nesten som en slakk reim bare ikke helt sånn. Det første som slår meg er at det har noe med servo å gjøre. blir ofte litt mer lyd når jeg svinger rundt på en park plass.. Lyden blir borte etter litt kjøring. Noen tips? Bilen er forsåvidt en e36 m3 97mod
Robin L Skrevet Mars 16, 2014 Skrevet Mars 16, 2014 sjekka nivået på servoen da? kan være ett løpehjul som som er dårlig bare f.eks. du kan jo ta av reima og la den gå litt og høre (husk og ikke kjør lenge uten reim, da vannpumpa ikke går uten den!)
Tare Jansen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Skrevet Mars 16, 2014 Hvordan sjekke nivået på servoen da? Bør vel fjerne reima på kald motor da, siden det er da lyden er der?
Robin L Skrevet Mars 16, 2014 Skrevet Mars 16, 2014 er vell en beholder for servoolja en eller annen plass der framme. står vell atf på den. kjenner dessverre ikke motorrommet på e36 noe særlig. jeg ville plukka av reima på kald motor, og startet denn i ett par min. er lyden borte kan du jo prøve å rulle på hjulene, dynamo, strammer osv. da vil du sikkert høre hvilket hjul som har litt rar lyd om det er noe med de.
Tare Jansen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Skrevet Mars 16, 2014 OK, smart da må jeg prøve det. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå