D.Toft Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 får opp feilmelding på OBC om at Door open. når jeg åpner døren går heller ikke coupe lyset på. så, hva er gåent? micro bryter? eller hele låsekassen? døren låses som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eniåtrædve Skrevet April 5, 2018 Share Skrevet April 5, 2018 Fant du ut av problemet?? Har akkurat samme problemet selv, og lurer utrolig mye på hva jeg må gjøre..😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 5, 2018 Share Skrevet April 5, 2018 (endret) 9 timer siden, Eniåtrædve skrev: Fant du ut av problemet?? Har akkurat samme problemet selv, og lurer utrolig mye på hva jeg må gjøre..😕 Nå har ikke Daniel vært pålogget her siden september 2017, så ikke sikkert du får svar. Men har du sjekket det han nerner over da? ...er ikke så mye annet som kan lage krøll enn det. Endret April 5, 2018 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eniåtrædve Skrevet April 5, 2018 Share Skrevet April 5, 2018 Hele låsekassen er det vel ikke, også skjønner jeg ikke hvordan det kan være microbryteren.. er det ikke sånn at den bare registrerer når du låser opp eller igjen med nøkkelen i døra da? Den har vel ikke noe med åpen eller lukket dør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå