E392000 Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Hei, Har nylig kjøpt en E39 2000 523 med parkeringsensorer bak. Etter som hva jeg forstår så ser det ut som at kun de 2 ytterste sensorene funger. De 2 i midten gir i hvertfall ikke lyd fra seg hvis jeg går mot dem. Etter hva jeg har lest på nettet så er en "klikke" lyd tegn på at sensorene fungerer. Alle sensorene lager klikke lyd, men de som ikke fungerer lager ikke like høy lyd som de som fungerer. Mange mener også at alle sensorene må fungere for at systemet i det hele tatt skal fungere. Dette er ikke i mitt tilfellet. Det åpenbare her ville jo vært å bytte sensorene, men jeg bare lurte på om noen av dere vet om en annen løsning eller har erfaring med dette og kunne delt erfaringer
Reef89 Skrevet Mars 18, 2014 Skrevet Mars 18, 2014 Du må bytte sensorene, de går ikke an og reparere de. På for eks. E60 så må alle fungere vist systemet skal fungere. (uten noe tikking) Er det mindre tikkelyd enn de andre så er det egne på at de snart ryker helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå