BMV Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 HeiJeg ser i vognkortet for min nye F11 at det står Maks taklast 0 kg Først trodde jeg dette måtte være feil, men når jeg sjekker andre F11 på vegvesen.no så er også de oppført med dette.Nekter å tro at det betyr at man ikke kan bruke takstativ/takboks på en F11.Noen som kan forklare hvorfor det oppgis 0 kg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Jeg har ikke noe svar til deg dessverre, men jeg sjekket min e61 nå, og den er godkjent med 100kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMV Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Jeg har ikke noe svar til deg dessverre, men jeg sjekket min e61 nå, og den er godkjent med 100kg. Jeg fant ut av det, tror jeg. Da var på www.vegvesen.no at det sto oppført maks taklast 0 kg for F11, mens det i vognkortet ikke er oppført noe i dette feltet, dvs. blankt. I et google-søk vedr. dette forteller en på et forum at tallet 0 sikkert fylles ut automatisk av webserveren hvis tall ikke er oppgitt/spesifisert. Min tolkning er at det ikke er spesifisert noen maks-grense for taklast for F11, og at man derfor må forholde seg til hva takstativet/takboksen er godkjent for vedr. ant. kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå