Martin-D Skrevet Mars 18, 2014 Skrevet Mars 18, 2014 Heisann Som emnet sier, så tar de nyinnkjøpte felgene mine borti fjærbeinet på min E30. Skulle vel da hatt muligens en 5mm spacer på hvert av hjulene? Hvor får man kjøpt slikt? Har vanlige dekkforhandlere slike? Nettbutikker? Trenger man lengre hjulbolter?
Sondre92 Skrevet Mars 18, 2014 Skrevet Mars 18, 2014 dekkforhandlere pleier å ha det ja:) skal du ha 5mm spacer må du ha 5mm lenger bolter gsbildeler, partsandretards +++ selger spacere på nett
Martin-D Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Fant noen spacere med sentrering på Koed som virket greie. De har også lengre hjulbolter. Standard lengde er oppgitt til 28mm, skulle da hatt 33mm bolter, men de har 32 og 35mm. Noen som vet om jeg burde få tak i 33mm eller om 32/35 går bra?
janerik171187 Skrevet Mars 19, 2014 Skrevet Mars 19, 2014 kjøper du 35 så er det ikke verre enn å slipe den ed lit om de blir for lange, spørs gjenre på felgen hvor mye som forsvinner der når du har satt på felgen så sjekk at den går rundt, tilfelle dne subber i håndbrekkgreiene eller lageret framme. om den gjør det så er boltene for lange så må slipes ned.
Martin-D Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Så er hvertfall bedre å kjøpe litt for lange enn litt for korte med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå