thagen2 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 har en 2000 523 som nivåregulerings symbolet lyser på. må en bytte hele boksen? noen som har peiling på hva som må gjøres for å fikse dette? evnt har deler å selge for å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Fungerer systemet som det skal likevel? Jeg har opplevd det, var bare feil på nivåsensoren. Eller siger den ned når den står en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 har akkuratt hentet bilen så er ikke sikker. men var veldig lav bak når jeg henta den. hvor sitter den sensoren? er vel billigst og prøve og bytte den først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Sitter 2 stag bak på hver bærearm. Hadde samme problem da jeg hadde stagene av på min. Men etter 20 min kjøring forsvant lyset, å bilen gikk opp i normal høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 er det staga som må byttes? eller hva pleier og ryke på detta nivå dritten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 ville ha lest ut feillager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Tror fremdeles det er noe feil med sensoren. Enten staget som er knekt av eller elektrisk feil. Kryp under bilen og sjekk om de fremdeles står der på bærearmen. Men, dette er viktig å følge med, siger den ned når den står stille en stund? Hvis så er tilfelle så har du lekkasje, mest sansynlig i en av belgene, og da bør du ikke bruke bilen før det er fikset. Kompressoren vil da jobbe alt for mye og overbelastes. Den er ganske dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Tror fremdeles det er noe feil med sensoren. Enten staget som er knekt av eller elektrisk feil. Kryp under bilen og sjekk om de fremdeles står der på bærearmen. Men, dette er viktig å følge med, siger den ned når den står stille en stund? Hvis så er tilfelle så har du lekkasje, mest sansynlig i en av belgene, og da bør du ikke bruke bilen før det er fikset. Kompressoren vil da jobbe alt for mye og overbelastes. Den er ganske dyr... Min hadde nye belger for 3 år siden når jeg kjøpte bilen men den siger litt når den står noen dager. Funker ennå heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Sjekk prisen på den kompressoren, så prøver du å finne lekkasjen etterpå. Litt zalovann i en sprayflaske så er det bare å begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå