karolinef Skrevet Mars 30, 2014 Skrevet Mars 30, 2014 Dette blir bra. Usikker på om du skal lakke dekslene rundt tåkelysa eller ikke, for på min fulgte ikke de dekslene med. Er kanskje finest å beholde de svarte? Moro med detaljer som starbucks i koppholderne
hare4 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 Jeg tror jeg beholder dekslene svarte, kan jo evnt. lakke di senere om jeg skulle finne ut noe anna;)
hare4 Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 I dag fikk jeg montert led ryggelys! Er spent på hvordan di lyser i mørket. Nye emblemer er også montert og fanger er demontert for lakk!
Bimmer fan Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Hvordan er merket på bakluka festet?? Bare lim eller "klips"?
hare4 Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 På min bak var det bare lim, og di nye emblemene var det dobbeltsidig tape på baksiden, forran var det 2 tapper på baksiden som på den originale.
hare4 Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Ble en del bedre lys med led pærer, men hører om folk som bruker Xenon også men holder lenge for meg med dette lyset!
Bimmer fan Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 På min bak var det bare lim, og di nye emblemene var det dobbeltsidig tape på baksiden, forran var det 2 tapper på baksiden som på den originale. Okei kjøpte du emblemene på ebay ?
hare4 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Ja, stemmer, du får slike ting over alt på Ebay, bare husk å mål størrelsen! Mine var 82mm forran og 74mm bak!
hare4 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Ny vaskehall på jobb med skum er ikke galt...
hare4 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Går seint med bilen nå, men litt å litt. Nå har jeg fått ferdigkuttet ripefri solfilm fra Bulgaria som jeg monterer i helga 50% så ganske lys, er slik jeg vil ha det, akkurat slik at du ser den er litt mørkere enn originalt!! Overrasket over hvor bra kvaliteten var og hvor lett den var og få fin uten bobler! Tok ut fremrutene og siderutene bak, mens di andre stod i! Bakruten vil jeg få et firma til å ta:) Noen bilder så langt: thommas88 reagerte på dette 1
hare4 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Skrevet April 27, 2014 Noen bilder av ferdig resultat, mangler å sote bakruten da den blir enda mørkere da! Ser ikke noen bobler eller riper i filmen selv om man ser imot sola! Veldig fornøyd:) Bimmer fan og skimz reagerte på dette 2
hare4 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 I dag var jeg av gårde å hentet noen 19" felger til bilen for en billig penge! Planen er å enten pusse kanten ned å polere opp eller lakke felgene! Noen som har noen tips/erfaringer? Kommer flere nærbilder av felgene i morra.
hare4 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 Noen som vet hva felgen heter? 18X8,5" ET35. Trenger også senterkopper etter hvert! Nye 235/35-19 dekk på disse så nydelig å kjøre på og sporer minimalt!
hare4 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Skrevet Mai 2, 2014 I dag tok jeg å smørte inn kanten av felgene med Duxola for å prøve, og den overrasket veldig, fikk av all klarlakk med kun en omgang og nå er det bare noen irremerker og noen kantmerker på 2 av felgene. Så litt bedre ut men di trenger en lakkering! Skal jeg lakke i BMW Titansilber eller VW Reflexsilber, evnt om noen har andre tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå