Bimmer fan Skrevet Mai 2, 2014 Skrevet Mai 2, 2014 personlig syntes jeg det er ganske stilig med en eller annen "knæsj" farge
hare4 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Skrevet Mai 2, 2014 Kommer nok til å bli en litt diskre farge, vurderer og en type grå farge. Venter på nye motor og girkasse fester fra Schmiedmann, men tar jo vanvittig lang tid, ventet ca 3 uker nå! Andre som har slik erfaring?
hare4 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 Ny pakke med blinklys, tåkelys og lyktefilm er kommet. Nå er svarte blinklys forran montert og felgene er levert til sandblåsing og skal pulver lakkeres etterpå, gleder meg!
hare4 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 Fargeforslag til felgene???, skal leveres til pulverlakk i morgen! Alternativene er RAL farger og jeg står mellom gråfarger og "sølv" fargen di sin. Ikke svart!
Bimmer fan Skrevet Mai 8, 2014 Skrevet Mai 8, 2014 Da ville JEG gått for en eller annen gråfarge så det skiller seg litt fra fargen på bilen din
hare4 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Skrevet Mai 9, 2014 Får se gjennom fargene di har, noe tilnærmet gun metall hadde jeg håpet på.
hare4 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Skrevet Mai 9, 2014 Valget falt på en mørk gråfarge, midt mellom sølv og svart! Lurer på om den het RAL 7025 eller 7015 ellerno. Spent på resultatet nå. Skulle bli ferdig i løpet av neste uke:D
hare4 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Skrevet Mai 9, 2014 Her er bilder fra når jeg henter di fra sandblåsing. Måtte få med bilde av en av di nye bilene på jobb: Mini Countryman. som jeg synes er litt fine, men kunne aldri hatt selv fordi det ikke er noe særlig kjørekomfort i forhold til BMW etter min mening. Bimmer fan reagerte på dette 1
hare4 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Da var felgene hentet fra pulverlakk og satt på bilen! Så veldig bra ut, litt grov i lakken men han som sandblåste brukte litt grov sand som du ser på noen av bildene, men ikke noe du ser uten å studere på kort avstand! Men deilig med nylakka felger med full lakkoppbygging hvertfall
Bimmer fan Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Ble bra detta men hvor er bildet av felga på bilen ??
hare4 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Har bilder på mobilen, men er på jobb så skal få lagt di ut når jeg er ferdig på jobb:) Bimmer fan reagerte på dette 1
hare4 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Skrevet Mai 15, 2014 Takk! Jeg har endelig fått bestilt Justerbart senkesett og hjulbuevalse til bilen nå! M-Tech 2 fangeren er sendt til lakk og motorfestene er kommet inn på lager og skal være på vei i posten til meg:) Noen som har tips til støtdemperlager til bilen min bak? Har slitt med di originale på forrige E46, så vil ha noen bedre enn di originale, men ikke uniball! Bimmer fan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå