hare4 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Tårnlager bak til E46 M3 er bestilt! Fikk pakker i posten i dag: -Supersport Black Evolution -Bumpstoppere bak -Hjulbuevalse -motorfester -Girkassefester Fikk byttet motor og girkasse festene i dag, samt grunnet og lakkert bremseskjoldet som jeg kjøpte på mekonomen og skal bytte det i morra:) Ble en helt ny bil etter nye motorfester! ingen risting i vindusvisker eller skilt lengre! Bimmer fan reagerte på dette 1
hare4 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Skrevet Mai 22, 2014 Da var bremseskjold og handbrems montert og justert! Senkesettet er montert men ikke justert inn enda. Kjørefølelsen er veldig bra og jeg som hadde kav gåene bakdempere så var det på tida og oppgradere! Settet var justert helt i bånn på det ene bildet men justert 1cm opp nå framme og bak! Blir lavere når jeg får valset. Noen som har tips til når en skal valse? Har aldri valset før, men regner med å varme opp med varmepistol og pusse ned innerkant og grunne og lakke og tectylere etterpå.
hare4 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Skrevet Mai 22, 2014 Da var M-Tech 2 fangeren hentet fra lakk og montert! Her er noen dårlige mobilbilder:) skimz og Bimmer fan reagerte på dette 2
Bimmer fan Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Det ble konge Blir bare mer og mer komplett den bilen din Mye riktig på den
hare4 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Skrevet Mai 25, 2014 Her er noe bilder av nyvasket bil:) Led i tåkelys med mørk sotfilm.
hare4 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 Da kom M3 tårnlagerene, gleder meg til å prøve:)
helenewold Skrevet Mai 27, 2014 Skrevet Mai 27, 2014 Bra jobba det der, bilen ser veldig fin ut vertfall!!
hare4 Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Skrevet Mai 28, 2014 Mange takk helenewold I dag fikk jeg valset inn kanten bak litt og montert M3 tårnlager som var nydelig å kjøre med! Ikke for stivt og ikke for mykt! Bilen er justert i bunn på senkesettet og jeg har malt calipter og diverse svart. Hjul bue har fått grunning, lakk og tectyl. Hjalp en del å få den lavere hvert fall Bilen har nå sunket enda litt da bildene er fra jeg akkurat hadde kjørt den ned fra bukken!
hare4 Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Prøvde å knipse noen bilder i dag, men dessverre kun med mobil:) Bimmer fan reagerte på dette 1
hare4 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Har bestilt time for godkjenning hos Biltrangsynte den 25. Juni. Da må jeg låne noen hjul, helst 19" som jeg kunne fått inn i vognkortet!(vinterhjulene er med pigger: P!) Noen som har med rett innpress?? Kan bytte låne felger i mellomtiden og få låne hjulbuevalsen min om ønskelig!
hare4 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Har fått ordnet meg noen 19" for godkjenning nå! Noen som kan hjelpe meg med å tyde TUV papirene(maks og minimumshøyde for godkjenning!), har aldri hatt tysk på skolen....
hare4 Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Høyde fra hjulsenter og til hjul bue forran 320mm og bak 310mm! Står ikke noe om hvor mye avvik du kan ha!
hare4 Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Som her, glemte å legge ut siste bildet, ikke rart jeg ikke fant det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå