zissis Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 hei da har jeg endelig handla meg en skikkelig bmw , bmw m3 e36 1995! den har rulla 160000 km og er i topp stand! har noen planer for bilen fremover , tenkte på noen nye felger , senk og original lykter , gule blinkere . her er noen bilder , kom gjerne med tips til ting som kan være tøft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Grattis med rååååå bil !! Sleng ut bilder av div. oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 takker ! må slenge ut noen bilder etter vært (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Gratulere med grom bil,fine planer har du ogvmen jeg har ville beholt baklyktene zissis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Gratulerer med flott bil! Støtter planene dine, også mtp lykter. Kjøpte nylig en E36 M3 selv, så skal følge med litt her zissis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Gratulere med grom bil,fine planer har du ogvmen jeg har ville beholt baklyktene takker bak lyktene skal beholdes , tenkte mest på front lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 da var coilovers bestillt ! supersport black evolution ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Hvor handla du ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 oh my goodness minnene strømmer tilbake! En kompis av meg kjøpte gul E36 M3 som jeg huska jeg mer enn gjerne "prøvekjørte" titt og ofte! Fytti fillern for et drag! Jeg smilte i dagesvis når jeg hadde ratta den bilen. jeg hadde selv en mauritzius blau E36 325i Coupe, som etter min mening var det råeste i nabolaget... helt til han kom med M3'en... Gratulerer med ny bil, sier jeg bare! Den er rå! zissis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Hvor handla du ifra ? handla herfra : http://www.partsandretards.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 oh my goodness minnene strømmer tilbake! En kompis av meg kjøpte gul E36 M3 som jeg huska jeg mer enn gjerne "prøvekjørte" titt og ofte! Fytti fillern for et drag! Jeg smilte i dagesvis når jeg hadde ratta den bilen. jeg hadde selv en mauritzius blau E36 325i Coupe, som etter min mening var det råeste i nabolaget... helt til han kom med M3'en... Gratulerer med ny bil, sier jeg bare! Den er rå! takker! er ikke tvil om att det er ett godt drag ! angrer ikke ett sekund på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 tenker på noen nye felger men er umulig og velge , noen som har noen gromme tips ! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Kjempe fin bil, denne kommer du helt sikkert til og få mye glede av:)Personelig liker jeg bbs Rs eller Oz futura veldig godt på e36. Men kommer jo helt ann på hvor mye du velger og legge i felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Kjempe fin bil, denne kommer du helt sikkert til og få mye glede av:) Personelig liker jeg bbs Rs eller Oz futura veldig godt på e36. Men kommer jo helt ann på hvor mye du velger og legge i felger de er rå kule ! de felgene men må se har ikke lyst legge helt villt med penger i felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 de er rå kule ! de felgene men må se har ikke lyst legge helt villt med penger i felg Gz har også noen lignede bbs rs, Tror dem heter Gz classic eller noe lignede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå