Gå til innhold

min nye bmw m3 e36 3.0

Share

Anbefalte innlegg

hei :D da har jeg endelig handla meg en skikkelig bmw , bmw m3 e36 1995! den har rulla 160000 km og er i topp stand! har noen planer for bilen fremover , tenkte på noen nye felger , senk og original lykter , gule blinkere . her er noen bilder , kom gjerne med tips til ting som kan være tøft ! :)

post-66843-0-86078500-1395259337_thumb.j

post-66843-0-03176800-1395259347_thumb.j

post-66843-0-94176400-1395259355_thumb.j

post-66843-0-95997100-1395259366_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh my goodness :-) minnene strømmer tilbake! En kompis av meg kjøpte gul E36 M3 som jeg huska jeg mer enn gjerne "prøvekjørte" titt og ofte! Fytti fillern for et drag! Jeg smilte i dagesvis når jeg hadde ratta den bilen. jeg hadde selv en mauritzius blau E36 325i Coupe, som etter min mening var det råeste i nabolaget... helt til han kom med M3'en... Gratulerer med ny bil, sier jeg bare! Den er rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh my goodness :smile: minnene strømmer tilbake! En kompis av meg kjøpte gul E36 M3 som jeg huska jeg mer enn gjerne "prøvekjørte" titt og ofte! Fytti fillern for et drag! Jeg smilte i dagesvis når jeg hadde ratta den bilen. jeg hadde selv en mauritzius blau E36 325i Coupe, som etter min mening var det råeste i nabolaget... helt til han kom med M3'en... Gratulerer med ny bil, sier jeg bare! Den er rå!

takker! :D  er ikke tvil om att det er ett godt drag ! angrer ikke ett sekund på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil, denne kommer du helt sikkert til og få mye glede av:)

Personelig liker jeg bbs Rs eller Oz futura veldig godt på e36. Men kommer jo helt ann på hvor mye du velger og legge i felger

de er rå kule ! de felgene :) men må se har ikke lyst legge helt villt med penger i felg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...