Mbjerke1 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Tenkte da å lage en liten tråd om Bmwn jeg kjøpte rett over nyttår kom over bilen da den lå på finn.no, har sett den til salgs tidligere å men denne gangen så måtte jeg ha den ;p Har gjort endel med bilen, både rassert den og bygd den opp igjen, fant ut at den var veldig god å sladde med i vinter så gikk litt over styr og stell Det er da en 1992 modell 318i som det da sitter en m42b18 /318is motor i. Ting som er gjort: -Coilovers med justerbar høyde og camber -Us blink -ny M3 fanger(avtagbar dtm)-Orginale lykter -nye spredere -nylakkerte og polerte BBS RC felger i 17x8'' foran og bak med 195/40-17 dekk planer med bilen fremover:-Lavere -skinninteriør -Fikse litt kosmetiske feil -Turbo slenger ved noen bilder av åssen bilen har forandret seg opp igjennom tiden jeg har hatt den dårlige iPhone bilder nå, men kommer nye å bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Grattis med fin bil Blir bra med de planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 vært stille siste tiden pga mye motortrøbbel, er litt usikker på hva det feiler den nå. når den går så kutter den helt i 2 sek, og går fint litt også kutter den igjen, den kutter på en måte alle 4 sylindrene samtidig, går ikke på 3 osv! Turteller reagerer hver gang den kutter( flyger opp mot 6-7000 rpm mens jeg kjører jevnt på 2-3000 ca)så om noen har noe tips til hva det kan være så skrik ut Liste hva som er gjort:Coiler = okLambdasonde = okLMM = ok tempfølere = ok plugger og pluggledninger = ok Kam og veivsensor = fikk feilmelding på disse, kjøpte brukte å bytta dem så gikk feilmelding bort ledningnett og hjerne = mye rot (kan være her problemet ligger?) slenger ved et bilde av åssen bilen ser ut pr. dags dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Elsker de hjula! greit prosjekt du har kjøpt deg Motortrøbbelet kan eg desverre ikke hjelpe deg med, men stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Flott denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Takker, satser på at den kommer på veien igjen snart! planer nå fremover er å få den til å gå så skal den rett på eu godkjenning også blir det å fjerne siste rusta å få lakkert opp igjen det meste så den blir så å si strøken igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Motoren kuttet helt på min etter motorbytte for noen år tilbake og kom seg hvis jeg ga full gass ! Da hadde jeg glemt å stramme til Jordkabel fra batteri til chassis. Det er også en jordkabel på høyre motorfeste til chassis. Tips: Sjekk disse to at de har god kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå