JOS530 Skrevet Mars 20, 2014 Skrevet Mars 20, 2014 Bakluke indikerer open bakluke sjølv om den er lukket og bakvisker funger ikkje. Eg veit det er eit velkjent problem med bakluke på desse bilene med ledningsbrudd. Men har sjekka ledningene som går frå bakluka og inn i bilen på venstre side bak, ser ikkje ut til å vere brudd der. Har smurt opp viskeren og den går lett, men den vil fortsatt ikkje gå. Etter att eg sjekka ledninger og styrte på med å få til bakviskeren til å gå så har eg fått eit nytt problem med at ikkje indikatoren på att bakluka er lukka til å slukke. Sjølv om motoren for begge lukene bak går fint i lås. Haster med å få til att bakluka blir indikert lukkka fordi dette fører til att eg kan parkere bilen og alarmen går plutseleg, og att kupelys kjem på. Redd den plutselig kan stå uten strømm ein dag.
JOS530 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Skrevet Mars 21, 2014 Takker! Høyre side var det brudd på 3 ledninger. Fekk ordna dette og rekna med problemet var løyst. Men nei, bakluka indikerer no att den er låst ved lukket men bakrutevisker virker ikkje likevell. Den er godt smurt opp og går lett og ledningene er vel i orden no så har noken ide om kva som kan vere problemet. Kva farge er det på dei ledningene som går gjennom bakluka og inn i bilen som høyre til viskermotoren?. Dei ledningene eg fiksa var 2 gule og ein lilla.
ZaxoN Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Prøv å kjør strøm rett på motoren til viskeren å se om den går da, visst ikke er det nok motoren som har brent seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå