j0lle Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hei, Ute etter å bytt mine rapor 19" felger, med sonar dekk. (235 / 265) Felgene er hele og pene (ikke kantkjørt) og dekkene er ikke slitt. Ønsker bytte i annet felgsett, feks BBS LM replika felger eller noe i den duren.. Bilde av felgene finnes her: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/222/2114739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 hei,,,har noen gs silvertrack 17" med gode falken dekk. er det noe du kunne vært intr i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 For smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 nettopp...hva skal du ha for felgene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92_coupe Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Pris og hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Hvilken bil passer de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Passer hvertfall E9x Holder til i Vestfold. Usikker på pris. bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Kan du sende meg nr ditt så tar vi det derifra. Ute etter akk disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mundalen Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Har noken felger som eg trur er bbs lm. veit ikkje om det er replika eller ikkje. klarlakken har flassa så regner med det er replika. 3 serie inpress meiner eg. må pusses litt og legges ny klarlakk på kantane om dei skal bli strøkne. Viss du er interresert i bytte, så ta kontakt på 99401130. Nav-dim, bredde, inpress? Har også noken rial daytona race du kan få bytte i. eine framfelgen er skeiv, men regner det går an å få retta den. om det er replika eller ikkje er ikkje eg 100% sikker på. litt kantsår. blei fortalt da dei fulgte med bilen at dei var umulige å få tak i i norge, og var jævlig dyre. eg har ikkje ork til å shine dei opp, samt bor i gokk og har ingen nerliggende verksteder som kan ta på seg felgretting. MVH Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå