TOYW Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hei. Har en BMW e46 320 coupe 2000 modell. Merket idag når jeg sto på tomgang så begynte den å riste mye også forsvant det. Kommer og går. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Om det er diesel så kan det være dieselpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Om det er bensin så kan det være kam eller veiv sensor. Ja, eller coil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOYW Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Det er bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Kan også være luftfilter slangen din, opplevde det samme på min Begynte å riste av og til på tomgang, fant ut at luftfilterslangen hadde revnet, så teipet igjen så godt jeg kunne og da ble den helt fin igjen Men da kan du også oppleve at den hakker litt om du renner sent nok i 1-2 gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå