Hansove Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Hei. Jeg har da klart å få brudd på en av topp pakkningene og bilen blir stående. Hadde også problemer med at den var tregstartet før bruddet, Men det skyldes vel kamaksel sensor. Dilemmaet er som følger. Jeg har ikke planer å bruke så alt for mye penger på dette nå. Bilen er ett stykke unna det man kan kalle strøken så vil ikke koste så veldig mye på den nå. Hvor mye arbeid er det å få byttet topp pakkninger? Hvor mye må demonteres? Hvor "enkelt" er det å få ned en annen motor? 740 f.eks? Fint om noen har noen gode tips / Erfaringer eller rett og slett gode ideer På forhånd takk
Robin L Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Trur du må bytte girkasse og mellomaksling også. Diffen er jeg usikker på. Motoren er jo identisk så dette går jo bra. Søk her innpå, er ett par stk som har gjort det vet jeg. Jeg synes forøvrig at b30 er en fin motor. Billig i drift, fin lyd osv. Ville sjekket pris på nye toppakninger jeg. Det er iallefall det enkleste. Har faktisk aldri hørt om def toppakning på bmw v8 før. Men det er nok litt arbeide å bytte. Du. Ør iallefall være sikker på hvilken side det gjelder, evt bare bytte begge med en gang . Lykke til
Hansove Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Skrevet Mars 22, 2014 Ja jeg må nokk bytte begge to Men hvor kjøpe sett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå