Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lufter min E39 for salg da militærtjeneste,og da kommer den ikke til å bli brukt. Bilen fremstår som meget strøken. Fungerende takluke har den også. Bilen er original shadowline. Nylakkert for 2 år siden ifølge forrige eier. strøkent skinninteriør. M-tech ratt og m-innstegslister fra fabrikk. Er også m-sport understell. Lite eller ingen rust. Motor og gir fungerer utmerket. km stand 250xxx.

Kan vurdere innbytte.

Har liggende alpina leppe og aerodynamic takvinge som kan medfølge.

Av felger har jeg 4 stk BBS RS740 17" med meget gode kumho sommerdekk, 4 stk E39 m5 felger, disse er ikke strøkne, 2 bra og 2 dårlige dekk, følger med 6 brukbare 18" dekk. 16" orginale bmw felger med gode nokian hakka piggdekk. Har også 15" piggfritt på orginal stålfelg, med orginale kapsler. Mangler en hjulkapsel dessverre.

Står på orginale hella xenon facelift lykter. Orginale frontlykter med oransj blink følger med ved salg. MERK - DENNE BILEN HAR ALDRI VÆRT SENKET! - Bilen fremstår som i meget god stand, minimalt med rust.. Ny lakkerte skjermer. Alt på bilen fungerer, eneste er at sentrallåsen ikke fungerer hele tiden, dette på grunn av dårlig batteri i nøkkelen. Blir ordnet før salg.
Parkeringsbulkene er nå fjernet!! Bilen skal inn til EU i august, men det er ingen ulyder, helt nye luftbelger til nivåregulering, relativt nye bremser, nye pærer etc etc så dette skal ikke være et problem. Det sitter orginal cd spiller i den, men det er montert aux.

Med andre ord dette er en så godt som feilfri e39 stasjonsvogn, med mye ekstrautstyr. Pris kan diskuteres ved hurtig handel.

Årsavgift betalt

 

Gi bud. tenker meg rundt 45000,-

Kan sende flere bilder på melding. 

Telefonnummer - 95422194

post-72995-0-70344400-1395422142_thumb.j

post-72995-0-27968700-1395422155_thumb.j

post-72995-0-34236400-1395422196_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...