Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det en DIY for ncs dummy, eller en tråd med forklaring på hvordan man bruker programmet for "dummys like me"?  8-[ 

Har søkt masse, utrolig at jeg ikke finner noe... Dette burde være et program flere ønsker en forklaring på!  :grin: 

Jeg har funnet denne siden, men det var jo ekstremt avansert... 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1553779-NCS-Dummy-Taking-the-expert-out-of-NCS-Expert

Håper noen kan gi meg en liten forklaring på hvordan jeg bruker programmet :)

Skrevet

Vel, du har jo funnet den ultimate guiden der.. :P

Men greia er at du opner fila du leser fra modulen med  NCS expert. Og da får du opp lista med forklaringer bak. :)

Skrevet

Vel, du har jo funnet den ultimate guiden der.. :P

Men greia er at du opner fila du leser fra modulen med  NCS expert. Og da får du opp lista med forklaringer bak. :)

Så jeg skal gjøre den normale prosedyren med og lese filen med NCS expert, men i steden for og åpne TRC filen så åpner jeg "dummy" og gjør endringene der? Eller kan jeg bare bruke "dummy" til og se hva de forskjellige ordene betyr og så bruke NCS expert for og kode videre som normalt? Eller kan dummy kode for meg?

Skrevet

Har ikke brukt det så mye selv, men har testet og opne filer et par ganger. Så jeg kan egentlig ikke bruke det "effektivt" om en kan si det sånn.

Jeg testet bare for og se, og fikk opp en liste med beskrivelse av alt. :)

Men du leser ut filen med NCS som vanlig, og når du har fått fila på dataen opner du den i dette programmet. Mulig du må gjøre noen valg også først.

Skrevet

Får prøve og gjøre som du sier og åpne dummy for og få beskrivelse av filene og så kode videre med NCS expert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...