June Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 Heisann, håper på litt hjelp, det knirker noe voldsomt i bakakslingen på min e60 og har nettopp vært på eu-godkjenning med bilen å fikk beskjed om å bytte to foringer her bak, så tror det er grunnen. Problemet mitt er at eg finner ikke foringene eg trenger noensted muligens fordi eg ikke vet hva den delen de sitter på heter.. Det er den "firkanten" som går fra spindelhuset.. De foringene eg trenger er de som er nærmest midten på bilen, ikke nærmest spindelhuset.. Så det eg lurer på er : hva heter disse foringene og er de vanskelig å finne? Fant noe på Gs,: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Etk_33/33_1165 Men det er ikke foringene som er på dette bilde eg trenger, det er de på andre side av denne "firkanten" Legger ved bilde av hva eg mener, man ser der det er sprayet er de eg mener.. Håper på svar FORT, er flaut å kjøre rundt med knirkete bil!!!!
Reef89 Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 Den så kalte "knirkeforingen" ? Dele nr: 33326767748
June Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Er det like foringer på begge sidene av den firkanten da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå