bmw-E30 Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Visst du vil være safe så ha 50% på front, bak kan du ha så mørkt du bare bil. 35% er litt i grenseland, har selv blitt stoppa med 35%, men kjørt i 1 år snart med 50% uten problem De jeg har tona til nå har omtrent alle ville hatt 35% på front, på grunn av at det ser best ut. Men som sagt, vil du være safe så velg 50%
quandt1960 Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Takk for det. Går og vurderer om jeg skal senke litt, men er litt usikker på om jeg orker den evige rundansen med den forbaska slitasjen på innsiden, etter å hatt e61 med senk så er jeg litt lei av å måtte snu og bytte bakdekk i endinga Ja den skjønner eg godt, men den ser ganske fet ut som den er spør du meg! ser senket ut pga felgene. Har org. m-sport hvor bilen er senket 15mm. Må kjøpe nye dekk fordi de 255 bak er helt slitt ned til innerste gummilaget rett før metallet. Ellers er det 2-3 mm igjen på resten av dekket. Den camberen bak på BMW'r er nasty, men den gir bra grep
HPVL Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Visst du vil være safe så ha 50% på front, bak kan du ha så mørkt du bare bil. 35% er litt i grenseland, har selv blitt stoppa med 35%, men kjørt i 1 år snart med 50% uten problem De jeg har tona til nå har omtrent alle ville hatt 35% på front, på grunn av at det ser best ut. Men som sagt, vil du være safe så velg 50% Hmm, det er en hvit coupe så det blir teit om forskjell mellom fremre sideruter og bakre sideruter utgjør for stor forskjell! Dette er vanskelig.. Tenker 40-45% bør være greit! Sent from my iPhone using Tapatalk
bmw-E30 Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Hmm, det er en hvit coupe så det blir teit om forskjell mellom fremre sideruter og bakre sideruter utgjør for stor forskjell! Dette er vanskelig.. Tenker 40-45% bør være greit! Sent from my iPhone using Tapatalk Så mye forskjell blir det ikke. Men såklart, desto mørkere desto bedre ser det ut. Spørs bare kor hypp BT er der hvor du bor Legg merke til dette bildet er tatt på en veldig lys dag med masse sol. Henta fra ett Amerikansk forum
HPVL Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Så mye forskjell blir det ikke. Men såklart, desto mørkere desto bedre ser det ut. Spørs bare kor hypp BT er der hvor du bor Legg merke til dette bildet er tatt på en veldig lys dag med masse sol. Henta fra ett Amerikansk forum image.jpg JEg ser at jeg heller vil ha likt hele veien, det blir nok finest. Er ikke så hyppig med BT, men politiet kan stoppe deg de også? Jeg er redd de kommer til å pirke på masse andre ting når de først har stoppet meg det er så kjipt!
bmw-E30 Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 BT er verst på det, bare for å få det oppklart Politiet har ikke peiling, di har kikka på min bil på det, sa bare at bilen var importert i 2007 at den kom til Norge slik, å da var ting i orden. Likt hele veien ser såklart best ut kompis sin med 5 eller 15% hele veien rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå