Gå til innhold

BMW 2-serie (F22) 220d


 Share

Anbefalte innlegg

Ah, okei! Takk for svar :) Hva koster det for en grei kanon da? Og hva slags skum er best? Mr. Pink?

Det kommer an på hvordan spyler du har, jeg har Karcher og min kanon kostet 700,- med tørkehåndkle og en liten flaske Mr.Pink :)

Hva som er best er jeg ikke sikker på, har kun prøvd Mr.Pink og Magifoam. Tror jeg er litt mer fornøyd med Magifoam, men Mr.Pink gir litt mer skum og lukter bedre, men dem er nogenlunde like syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Stjal en mod fra HPVL og hans tøffe 4-serie O:)  

95B1C6EF-3E9C-4763-AD19-BBECB8A3A08A_zps

 

Bestilte merker, så tok det vel to-tre dager bare før dem var i posten :applause:

 

Bilder av skilter på bil kommer en lysere dag!

 

Har også tenkt litt på å foliere taket og diffusoren i Sort blank, som han her:

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1033624 Noen innspill?

Endret av Sannor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er folie du vurderer og er komfortabel med og skru av diffusoren selv, klarer du det helt fint på egen hånd :) ingen vanskelige profiler på den diffusoren.

 

Er folie jeg vurderer, er komfortabel med å skru den av, men er mindre komfortabel og tror ikke jeg har tålmodighet til å drive å kødde med folien på egenhånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da skjer det endelig en liten ting her igjen! 

 

f6eacef7-7ead-4a0a-87e6-9e2e59f4b806_zps

 

Diffusoren er plukket av og sendes til lakkering i morgen, tror nok det vil gi en mye bedre finish enn folie.

 

Oppdaget noe irriterende som bare blir et større problem hver gang jeg vasker bilen.....

 

1188F5F1-1E12-4847-9C51-CD32E841B472_zps

 

Blir en del dråper på innsiden av lykteglassene når det er fuktig ute og vasker bilen, det vil si at det er sånn hele tiden nå om dagen!

Så i dag ble det bestilt to nye baklykter til bilen min, så får vi ikke håpe det problemet kommer tilbake igjen :)

Endret av Sannor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...