Kattlikzm Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Morn! Da er det på tide med nye skiver foran. Er helt blank på dette feltet, så jeg regner med at folka her kan hjelpe meg ! Ser at Gsbildeler selger 3 ulike typer: Originale (kr546) <-- er disse ventilerte? står ingenting zimmermann (kr526) <-- ventilerte med lakkert nav bosch (kr380). <-- ventilerte Hvilke bør jeg gå for? Prismessig er Bosch de beste, men er de no bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Zimmermann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Jeg ville gått for originale skiver og originale klosser. Er veldig fornøyd med mine, og selv om Textar-klossene støver mye så er ihvertfall bremsefølelsen veldig god og ikke antydning til noen vibrasjoner etter snart 1 års bruk. Hvis jeg skal et par tips, så velg bremseskiver med lakkert nav (mine originale til E39 har også det). Da vil det i praksis være enklere å få av igjen skiva den gangen du skal bytte på nytt eller ha av bremsedelene for annet vedlikehold. Og vær skikkelig nøye med rengjøring/pussing og smøring på de rette stedene. Det tar ekstra tid, men tror nok det lønner seg i lengden. De originale skivene er forøvrig også ventilerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 mange takk . Tror det blir skiver og klosser fra bosch i denne omgang. Har hatt bosch tidligere, og dem fungerte bra. Får håpe de fungerer bra på e46 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå