e46pat Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 e91 2010 modell 318D Bilen stoppet og ville ikke starte igjen, starteren gikk rundt i 1 sekund så kuttet den ut. sjekket opp på diagnose der battery sensor var ødelagt. byttet den og bilen startet. kjørt i helle dag, til jeg skulle reise hjem fra hobby verkstedet. når jeg prøvde å starte så gikk bare starteren helle tiden, men bilen ville ikke starte. jeg trykket igjen på start knappen for å stoppe og skulle prøve igjen da gikk bare starteren bare i 1 sekund også stoppet den. tokk ny diagnose og det kom opp dde main ralay (4127) noen som har vært borti lignende? håper på svar og takker for svar:)
nbanilsson Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 sitter et rele rett ved siden av styrenheten som kan kødde.. er likt på mange bayere. tok et fra en 318i og satte på en x3 diesel blant anna:-)
e46pat Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Skrevet Mars 28, 2014 Hvor sitter det rele? Noen som vet det:)? Takk for svar:)
quandt1960 Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Batterysensor tror jeg du må kode når du bytter den på lik linje som batteri. Dette pga av den smarte batteriterminalen på E9X
Baped Skrevet Mai 6, 2024 Skrevet Mai 6, 2024 Hei, kanskje litt seint å skrive, men har det samme problemet. Var det DDE som va problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå