håkon_w Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hei, just kjøpt et 98 mod 520i touring som objekt og lurer på en ting Bakluka åpner seg ikke når jeg trykker på bryteren på luka, bryteren på vindusviskeren virker heller ikke, men med fjernkontrollen og bryteren inne i bilen åpner den seg. Jeg ser i diverse poster at de nevner ledningsbrudd og mikrobryter som de mest vanlige årsakene. Jeg har sett etter kablegjennomføring ved hengslene men kan ikke se noe.. er det noe jeg må skru av for å komme til? Hva må jeg skru av i tilfelle? Så snakkes det mye om mikrobryter. Hva er det og hvordan kommer jeg til den? På forhånd takk for innspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Skal du sjekke etter ledningsbrudd er det i høyre hengsel i bakluke. Du må ta noe svart plastdeksel over ledningene, svært enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Takk for svar, da skal jeg sjekke:) du vet ikke hvor mikrobryteren sitter, eller er det bare et annet ord for knappene som åpner luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Det er egentlig bare bryter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Men hvor sitter den? Det er 2 brytere på bakluka, men ingen av de virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Da er det mer sannsynlig med ledningsbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Smurte opp bryteren til bakluka og den virker nå , men bakruta vil fremdeles ikke jeg skal prøve å smøre rutebryteren også, men den var litt mer kronglete å komme til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå