eriksen76 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Har da kjøpt meg en 93 mod 325 coupe for en måneds tid siden!Er storfornøyd, har alt gjort litt med den siden jeg kjøpte den, men har da ikke tatt noe bilder under veis.Er automat (kassen er byttet nylig, gått ca.147 000) bilen er da gått 227 000, ny topp på 150 000.Ellers lar utstyrslisten osv... Snakke for seg Utstyrsliste: S240A Steering wheel, leatherS314A Door mirror, driver lock, heatedS320A Deleted, model letteringS354A Windscreen, green-tinted upper stripS401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS415A Sun-blind, rearS423A Floor mats veloursS428A Warning triangle and first aid kitS473A Armrest frontS481A Sports seatS494A Seat heating driver/passengerS498A Headrests mechanically adjustable, rearS510A Headlight vertical aim controlS530A Air conditioningS540A Cruise controlCode Description (interface) Description (EPC)S554A On-board computer V with remote controlS662* BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS S676A HiFi speaker systemL801A National version Germany/AustriaS848A Expanded wiring harness Close Individual vehicle dataText 0490 Color = Lackierung in "midnightblue-metallic", BASF FE 68-50XY, incl. AuÃenspiegel und StoÃstangen (kompl.), gem. B 8001.E Så har bilen blitt påkostet full utvendig m3 styling.Ting jeg har gjort siden jeg kjøpte den:Montert motstand og renset klimaMontert grill i fanger (manglet)Koblet bremselys i vinge og motorer til speilLimet taktrekket på steder det har "sluppet"Byttet bensinfilter (med slanger)Byttet til originale hovedlykter med originale blinklys (midlertidig)Montert skiltlys (var gåen innmat)Lakkert grillenMontert stereo (Pioneer spiller med ground zero komponentsett og sub)Festet diverse ting i interiøret "skikkelig" og byttet pærer der det var røketMontert fuktsperre, venstre side (manglet) og satt i nye klips på begge dører.Bilder fra andre inlegget:Her er da ett fra jeg hentet bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Da har jeg fått tatt noen bilder."bokhyllen" sto der fra før, den skal bort, en eller annen gang...For kalt for sommerfelger fortsatt Så er bilen allt for høg (forferdelig mye høyde i hjulbuene fremme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Der kom tråden ja! Pen bil må jeg si!Den trenger senk ja, og et par fine sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Der kom tråden ja! Pen bil må jeg si! Den trenger senk ja, og et par fine sommerfelger Tusen takk ja trenger senk, har 18" felger, men kanten er noe slitt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Noen som har erfaring med å fjerne slike vinger? eventuelt hvilken fremgangsmåter som passer seg best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Der var vingen borte Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Får vel følge med her da eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 I dag er det fint vær, så jeg smurte takluken og jaggu ble det liv Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Følger med her, blei MYE bedre uten vingen! Var den Skrudd eller limt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Følger med her, blei MYE bedre uten vingen! Var den Skrudd eller limt ? Ja ble mye bedre! Var limt, med tec7, må eksperimentere litt for å få av limet Bestilt tec7 cleaner, så skal jeg prøve å varme godt opp før jeg sprayer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Har nå sotet siderutene bake, bakruten får prodessjonell ta seg av da jeg har prøvd uten å ta av ruten, og feilet Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Fortsatt for dårlig vær til noe vasking, men satt på sommerfelgene i går! Veldig dårlig bilde knipset i "farten" er ikke så allt for mye klaring mellom dekk og hjulbue bak, så er spent på senking... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Ble bare helt nydelig uten vingen Sotinga gikk jo greit og. Vurdert sorte blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Ble bare helt nydelig uten vingen Sotinga gikk jo greit og. Vurdert sorte blinklys? Var ferdig kappet soting så var ganske rett frem har solgardin frem til jeg får sotet bakruten. Jaa, la litt av resterende solfilm over for å se, ble ganske så fint så blir nok sammen med nye lyktere om ikke så lenge (vurderer slike depo lykter med angel eyes og svart innmat til hovedlykter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Var ferdig kappet soting så var ganske rett frem har solgardin frem til jeg får sotet bakruten. Jaa, la litt av resterende solfilm over for å se, ble ganske så fint så blir nok sammen med nye lyktere om ikke så lenge (vurderer slike depo lykter med angel eyes og svart innmat til hovedlykter) Jepp! Depo-lyktene er pene de! M3 sideskjørt og litt mere senk så blir den utrolig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå