HPVL Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hva slags frontfanger er det der? Ser ut som original med splittere av noe slag nederst? Jeg mener det er ac schnitzer leppen til e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hva slags frontfanger er det der? Ser ut som original med splittere av noe slag nederst? ACS-lippe til originalfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Det er en 100% AC SCHNITZER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Tøff farge Men kom det på 10k?? Kunne jo likegodt foliert bilen da får noen veldig få lapper ekstra. Som jeg vil tro er mye mer holdbart. Har selv plastidippa detaljer på bilen min, syns ikke det var så lett å holde rent osv. Spesielt bremsestøv var noe drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 samme ac schnitzer stylingen gatebil hadde på taxien sin i starten. jensky18 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Dette er en av RAL fargene som er endel dyrere å få blandet. Du kan heldippe bilen din for rundt 5k inkl utstyr osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Dette er en av RAL fargene som er endel dyrere å få blandet. Du kan heldippe bilen din for rundt 5k inkl utstyr osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Vis du legge plastidippen rett holder den i 8-10 år så det skal ikke være noe problem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå