bjart Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Hei I dag byttet jeg bakre skiver og klosser + slitasjevarsler indikator. Jeg nullstilte bremsene, somm gikk stod på 1700 km. Etter nullstillingen stod det 13 000 km! Det var da svært lite. Hva kan være årsaken til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Skjønte ikke den,hvilken bil nullstiller man km på bremsene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Om du fortsatt har den gamle sensoren kan du prøve å tvinne sammen ledningene på den og prøve på ny. Evt. prøv å bytt litt frem og tilbake mens du prøver å resette: @bjalle: De fleste nyere BMW-er gjør man det med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Uoriginale varslere kan gjøre dette. Monter orgiginal varsler og reset på nytt = problem løst, vært borti mange ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjart Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Uoriginale varslere kan gjøre dette. Monter orgiginal varsler og reset på nytt = problem løst, vært borti mange ganger.. Ok. Mulig jeg kjøper en ny en. I såfall gjør jeg det på ebay hvor man får original til halv pris av her i Norge. Den jeg har nå, kjøpte jeg via koed.no. Men er det sånn at den vil tikke ned enda saktere, eller kommer den til å vise mye i minus etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå