niklasf91 Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Noen som har montert en aux på en 5 serie med buisness navigation (den med kun piler) Sliter med og finne riktig plassering på de tre kablene. Noen i Oslo/Akershus området som kan hjelpe meg med dette?
awt Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Ah, daså. Bak på spilleren e det flere kontakter i en stor. Blant disse er det en med 12 pinner, og på denne går pinne 2 (venstre kanal), 7 (høyre kanal) og 8 (felles/jord) til aux. Kontakten heter forøvrig X13813 og vises her: X13814 finnes mest sannsynlig ikke i din bil, sånn i tilfelle du skulle savne den. Kilde. Husk også at dette må kodes etterpå.
niklasf91 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Får se om jeg har samme kontakt i morgen:) siden jeg følget sist gang hadde profesional NAV fant jeg ut, så det stemte ikke:)
awt Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Jeg er ganske sikker på at koblingen er lik på alle biler i denne generasjonen, uavhengig av om det er navigasjon business, navigasjon professional, radio business eller radio professional, men tror jeg må dobbelsjekke der.
niklasf91 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 Skal ta et bilde av koblingen senere i dag hvis jeg ikke får det til. Aux er ferdig kodet. Problemet er at når jeg har brukt den tidligere forklaringen som har fungert for mange andre så har jeg kun fått lyd på en siden av bilen. Men etter jeg bare prøvde meg fram og loddet jord med venstre lyd på selve aux kabelen så fikk jeg lyd over alt men lav lyd, og hvis jeg skrudde opp diskanten fikk jeg mer diskant men lavere lyd. Men jeg får prøve når jeg kommer hjem fra jobb, må bare huske og lodde fra hverandre jord og venstre lyd så jeg starter fra scratch igjen
niklasf91 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 Da har jeg fått koblet den riktig, men har fortsatt det ene problemet at hvis jeg skrur opp diskant så går lyden ned, har noen hatt lignende opplevelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå