Mrsolbu Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 På de hella lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunek Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 På de hella lyktene? vil ha 4000kr:) kom gjerne med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Rart, sendt to stk som det sto du leste. Samme det. Vil ha bakplata så bare ta kontakt på 40081694 eller send meg PM med ditt nr så kan vi avtale. Edit: i tilfelle disse PM greiene ikke funker, send meg en sms du så ringer jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunek Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Rart, sendt to stk som det sto du leste. Samme det. Vil ha bakplata så bare ta kontakt på 40081694 eller send meg PM med ditt nr så kan vi avtale. Edit: i tilfelle disse PM greiene ikke funker, send meg en sms du så ringer jeg deg. den ble solgt i dag tidlig mens jeg var på jobb. beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 F... også at det pm opplegget her er ikke har funka... skulle absolutt ha den plata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Du får kjøpt den bakplaten på veng. Har hørt at det er helt grei passform på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 SKAL ha orginal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 ja det er viktig... de blir vell banket til på samme sted så. den eldre bakplaten har vertfall gått ut av produksjon på ubestemt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Om du tror veng blir laget av bmw(på samme sted som du sier) så får du bare tro det. Men på min bil er bare orginal fra bmw tema. Det er det stoor forskjell på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ol3 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Er også på utkikk etter bakplate til m3, ringte gsbildeler idag å de fikk den inn slutten av mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 oi. såpass. Det må sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert.92 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Har du senke sett pris å høyde isåfall ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemonei Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Han bor ved Sandvika, så nei. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 har sendt deg en pm på den drivakselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Har du mer brukte deler til m3? sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå