Tyggern Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Jeg vet det er feil årstid. Men her har noen som ønsker piggdekk mulighet til å gjøre en god deal. Selger eller bytter nå 4stk style 132 felger (kopi) i 8x17 ET34 med nokian hakka piggdekk. Dekkene har ikke gått mange km og det er ca 8mm mønster igjen på alle 4 dekkene. Felgene trenger litt stell om de skal være strøkne. irring av alu/lakk. kan byttes i piggfrie dekk i samme dimensjon eventuelt andre 17/18 felger i grei stand. (bytte) pris rundt 4000,- (bud) bare dekkene kostet ca 9000,- kjøpt mars 2013. og kun brukt noen mnd denne vinteren. Jeg skal ikke ha piggdekk mere på min bil. Men blir de ikke solgt nå legger jeg de vekk og selger de til høsten. felger/dekk ligger i østfold (Moss/Våler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Ingen som vil være tidlig ute til neste sesong Her er det bare å komme med forslag både felger i 17/18/19 er intresant og piggfrie vinterdekk i god tilstand både med og uten felg. De blir bare liggende å ta opp plass i garasjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Responsen er som forventet Men gjir det en siste sjangse før jeg rydder de bort å tar de frem til høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Style 162 mener du vel. 132 er jo 19"ene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Style 162 mener du vel. 132 er jo 19"ene dine Det er helt korrekt!... Godt sett, rettet opp i skriveleifen der. Takker... sett meg blind på 132 Kan eventuelt vurdere å ta senk i bytte. Men da i GOD stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Hei, kan du sjekke datostemplinga på dekkene? Har et sett 7.5+8.5x17" style 68 felger. Send pm om det kan være av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Produksjons datoen på dekkene er Uke 21 2012. Style 68 hjula passer ikke så godt til E9x desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Ok Kunne kanskje kommet med et bud, men lurer på hvordan det er med frakt nordover til bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Helt sikker på Prod dato? Hakka 5 er jo urgammelt:) Jeg har noen "nye" 235-35-19 hakka R. Gjøre en byttehandel? Sent fra min HTC One via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Har noen fine 17" felger med piggfrie dekk på min e92 , jeg kunne tenkt meg å bytte i piggdekk . Er masse mønster igjen , yokohama ice guard mener jeg de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Jupp helt sikker på produksjjonsdatoen. står samme på alle fire. de laget hakka 5 og 7 parrallelt en god stund. knall gode dekk, men jeg er vant med piggfritt aldri kjørt noe annet og med stein på gårsplassen som trenger litt sving inn og ut av.. så blir det masse fine roser i stein...(og det er kanskje den største grunnen for meg å bytte) bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 forøvrig kan begge disse "dealene" være aktuelle... Mer info er intresant.. Jeg har egentlig også et sett med Style 194 til overs også... Måtte skaffet meg noen greie 19" felger til da.... hmmm 235/35/19 funker vel dårlig på vinter med 10" bredde på felgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Du får si fra om det frister med cash og om du har mulighet til å levere hjulene på hurtigruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Bare å si fra om du ønsker å bytte. Så kan vi møtes å bytte et sted. Bor på gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Du får si fra om det frister med cash og om du har mulighet til å levere hjulene på hurtigruta? Jeg bor vel ca 8-9 timers kjøring fra hurtigruta. Så det er lite aktuelt. Men kan sjekke frakt kostnad med schenker. Tror nok det blir ganske dyrt desverre. Bare å si fra om du ønsker å bytte. Så kan vi møtes å bytte et sted. Bor på gjøvik. Hei. Send meg gjerne litt mer info om felger, mm mønsterdybde og alder på dekka så er det mulig vi kan gjøre en handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå