Joachim Aakre Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Heisan. kjøpte meg for drøyt et år tilbake nå en Bmw 318i Cabriolet. Problemet er at den ikke starter. trolig grunnet startsperren. har skiftet ECU, EWSII, og Nøkkel chipen som jeg satte inn i den gamle nøkkelen og da erstattet den gamle chipen. Ville ikke skifte alle låsesystemer i bilen. og eventuelt da bare tenningen i med at det er tungvint å ha flere nøkler til bilen..Bilen gir fremdeles ingen tegn til liv. men har hørt at alt må nullstilles når enn bytter ut startsperre systemet, vet ikke om det stemmer eller om det er en annen feil. men har nå bestilt en ECU SCANNER som forhåpentligvis kan gi meg svar på evt. feil med bilen.Da jeg var til å skrudde litt og fikset litt små ting med bilen idag, oppdaget jeg en klikkelyd når tenningen står i hakk 2.klikkelyden har enn ca. 3 sekund mellomrom mellom hvert klikk. og jeg kom frem til en "boks" som dette kom ifra. det er kraftige klikk som kommer fra denne. men har ingen anelse på hva denne gjør, og om det kan være noe av problemet.. og når tenningen står på imens denne klikke lyden fortsetter, begynner det å lukte litt antydning til brent etter ca. 1 min. så tok da tenningen av og ble veldig nyskjerig på hva denne mystiske boksen var.HVA ER DETTE, PÅ BILDET?Is there any help out there? - Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå